Unde poate fi folosita evaluarea?

Evaluarea poate fi folosita acolo unde aveti nevoie, respectand conditia ca scopul evaluarii sa corespunda criteriilor utilizatorului final.

 

Ce se poate evalua prin platforma?

Orice.

Avem evaluatori autorizati ANEVAR pentru toate categoriile de bunuri; RNERSF – Evaluatori de risc la securitate fizica; AAECR – Auditori pentru certificat energetic.

 

Evaluatorii nostrii pot evalua:

  • Actiuni si alte instrumente financiare
  • Bunuri mobile
  • Intreprinderi, Fond de comert si Active necorporale
  • Proprietati imobiliare
  • Riscul la securitare fizica
  • Performanta energetica a cladirilor

Avem evaluatori care detin si calitatea de Verificatori de Rapoarte de Evaluare. Astfel, serviciile oferite de noi in domeniul evaluarii sunt complete.

 

Costa mai mult o evaluare facuta prin platforma Evaluari24.ro?

Nu. Principiul platformei este identic cu cel al brokerilor de asigurari. Beneficiul clientului este ca poate sa vada preturile tuturor celor dispusi sa efectueze evaluarea.

 

In ce moneda sunt prezentate ofertele de evaluare?

Toate preturile de pe platforma sunt exprimate in Lei.

 

Cum platesc?

Contractul de prestari servicii si factura vor fi intocmite de catre evaluator, plata serviciului se va efectua direct catre evaluatorul desemnat pentru lucrarea dvs. 

 

Ce acte sunt necesare pentru evaluare?

In functie de bunul supus evaluarii, de complexitatea lucrarii, dar si de scopul si utilizarea raportului de evaluare, documente necesare pot varia.

Documentele necesare intocmirii raportului de evaluare, certificatului energetic, raportului de evaluare şi tratare a riscurilor la securitatea fizică şi grila de evaluare, sunt stabilite de client si evaluator, acestea fiind consemnate in Termenii de referinta ai evaluarii.

 

Cum trimit o cerere de evaluare?

Cererile se pot trimite din sectiunea “Adauga cerere”.

In aceasta sectiune veti gasi un formular simplu, in care solicitam un minim de informatii pentru a intelege nevoile Dvs. si pentru a va putea contacta.

Daca intampinati dificultati in completarea cererii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0743 870 073.

Dupa completarea si trimiterea formularului, veti fi contactat in cel mai scurt timp de un reprezentant al Evaluari24.ro.

Reprezentantul nostru va solicita toate informatiile de care au nevoie evaluatorii pentru oferirea unui pret.

Dupa primirea informatiilor, vom lansa pe platforma o licitatie, in care vor fi invitati sa participe evaluatorii eligibili pentru cererea trimisa.

Licitatia va fi inchisa conform termenului stabilit, dupa care veti fi anuntat in privinta ofertelor de evaluare obtunute.

Dvs. puteti alege oferta care vi se potriveste, in functie de criteriile dorite – cel mai bun pret, cel mai scurt termen de finalizare, etc.

Dupa alegerea ofertei, veti fi contactat de evaluatorul ales de dumneavoastra pentru intocmirea raportului de evaluare.

Raportul de evaluare va fi intocmit si predat de catre evaluator in termenul stabilit in oferta.

 

Cat dureaza pana primesc o oferta?

Suntem dedicati sa va trimitem o oferta in mai putin de 24 de ore.

Pentru bunuri complexe sau evaluari de mari dimensiuni, termenul poate suferi modificari.

 

Am un raport de evaluare si vreau sa il verific, ce pot sa fac?

Tot ce trebuie sa faceti este sa trimiteti o cerere de evaluare, iar aceasta va fi transmisa doar evaluatorilor care au calitatea de verificatori. Astfel veti primi oferte doar de la verificatori care sunt disponibili sa verifice raportul.

 

Care sunt avantajele folosirii platformei Evaluari24.ro?

Noi va asiguram cele mai bune oferte de pret de la toti evaluatorii dispusi sa efectueze evaluarea, in termenul stabilit de Dvs.

 

Cat de repede se face evaluarea?

Clientul este indemnat sa precizeze termenul in care are nevoie de raportul de evaluare pentru a fi prezentat evaluatorilor anterior depunerii ofertelor, astfel incat cei care depun sa fie disponibile pentru efectuarea lucrarii in termenul convenit de dvs.

Raportul de evaluare va fi intocmit in termenul prezentat in oferta acceptata de catre client.

 

Care este calitatea rapoartelor de evaluare?

Toate rapoartele de evaluare se intocmesc conform “Standardelor de Evaluare a bunurilor” aprobate de ANEVAR, AAECR, RNERSF aflate in vigoare la data evaluarii.

 

Cum se face legatura intre evaluator si client?

Evaluatorul va primi datele de contact ale clientul, acesta urmand sa contacteze clientul in cel mai scurt timp.

 

Evaluatorii sunt autorizati?

Toti evaluatorii inscrisi pe platforma Evaluari24.ro sunt membri ANEVAR/  AAECR/ RNERSF, in functie de timpul raportul pe care il solicitati.

Verificarea calitatii de membri titulari ai ANEVAR, AAECR, RNESFR, a fost efectuata anterior acceptarii acestora pe platforma.

 

Pretul influenteaza rezultatul evaluarii?

Nu. Daca pretul lucrarii influenteaza rezultatul, se incalca flagrant ‘Codul de etica al profesiei de evaluator autorizat’.

 

Cine raspunde de calitatea evaluarii?

Raspunderea privind calitatea evaluarii apartine in totalitate evaluatorului autorizat care semneaza raportul de evaluare.

 

Cum intru in posesia Raportului de evaluare?

La finalizarea evaluarii in termenul convenit in oferta, evaluatorul preda personal raportul de evaluare in format fizic si/sau electronic, in functie de solicitarea initiala a clientului.